wtorek, 14 września 2021

One eternity later...

Witam!
 
Nie było mnie tu ponad rok!
 
To niesamowite. Ten blog powstał w 2012 roku. Prawie 10 lat temu. Niedawno świętowałam 23 urodziny. Nie do wiary!
 
Jeśli ktoś nadal tu zagląda, to chciałabym powiedzieć: Dziękuję! Dziękuję za odwiedzanie tej bardzo amatorskiej strony.
 
Proszę, dajcie mi znać, czy chcielibyście nadal przeczytać "Miłosny Paradoks" do końca na tym blogu. 

Jeśli będzie jakikolwiek odzew, postaram się wrócić do tłumaczenia.

Till then...
Wasza Translatorka, Heishi-chan~

3 komentarze:

  1. Witamy pośród żywych. Ja się cały czas na tym nieszczęsnym bloggerze kręcę i miło widzieć jakiekolwiek powiadomienie o nowym poście. Chętnie przeczytam resztę, jeśli tylko masz czas tłumaczyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj!

      Tak, blogger powoli wymiera, niestety.
      Szczerze mówiąc sama nie jestem praktycznie w ogóle aktywna w tej części internetu.
      Cieszę się, że nadal obserwujesz mojego bloga.
      Spróbuję wypracować jakiś grafik w którym mogłabym uwzględnić tłumaczenie.
      Może to trochę potrwać, ale myślę, że dam radę.

      Translatorka, Heishi-chan~

      Usuń
  2. Czytam te komiksy już nie wiem ile cały czas czekam na kolejną stronę

    OdpowiedzUsuń