niedziela, 24 listopada 2019

Strony i bardzo ważna informacja

Hej, cześć i czołem!

Strony 57 do 60 z Miłosnego Paradoksu są już dostępne.
Chciałam poczekać na trochę więcej stron, ale niestety..
Tutaj ta ważna informacja, o której wspomniałam w tytule.

Nasza kochana autorka zmaga się z rakiem węzłów chłonnych.

Ostatni post który opublikowała na swoim Deviant Art 8 października 2019 dotyczący jej choroby możecie przeczytać tutaj.

Ja sama dowiedziałam się o ty dziś, czytając jej Deviant Arta w poszukiwaniu odpowiedzi na to, czemu nie udostępnia nowych stron komiksu.

Ja życzę jej wytrwałości i powrotu do zdrowia.
Miejmy nadzieję, że jej się polepszy.

Wasza Translatorka, Heishi-chan~

3 komentarze:

  1. Wow przeąbane :c oby wydrowiała

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadal nie ma nowych postów na jej DeviantArt więc nie wiem, jak to u niej wygląda.
    Poza tą platformą nie mam z nią żadnego innego kontaktu.

    Translatorka, Heishi-chan~

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłosny Paradoks już oficjalnie skończony (❁´◡`❁)
    Czekam z niecierpliwością na przetłumaczenie

    OdpowiedzUsuń