wtorek, 1 września 2015

Upload "Dziecka Ukrytych Obietnic" ZAKOŃCZONY!

Tak jak obiecywałam, 1 września, panie i panowie, komiks oddany w całości.
No i co, że skończyłam go tłumaczyć w tej chwili, ostatnie 20 stron tłumaczyłam od godziny 20 wczoraj i teraz skończyłam, nie śpiąc całą noc - to moja zapłata za wcześniejsze lenistwo.
A z racji tego, że pisałam to całą noc, to mogą pojawić się niedociągnięcia,jak na przykład błędy ortograficzne. Jeśli jakiś zobaczycie, zapraszam do komentowania i zawiadamiania mnie o to, a poza tym
MIŁEJ LEKTURY W PIERWSZYM DNIU SZKOŁY!

Buhahah, ja mam jeszcze 2 tygodnie wakacji. 

Pozdrawiam, 
~Translatorka, Heishi-chan.


2 komentarze:

  1. Super ;)
    Właśnie skończyłam czytać.
    Kiedy pojawi się następny komiks?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Autorka jest w trakcie tworzenia następnego komiksu i ma jak na razie chyba...7 stron, będę je wrzucać w następnym tygodniu, a jak skończę, to razem z wami będę czekać na następne strony :)

      Usuń